Energimålerne på plass i kundeportalen til BKK Energitjenester.
Nå er alle de nye målerne kommet på plass i BKK Energitjenester sin kundeportal. Du kan logge inn her.
De nye målerne for varmtvann og radiatorvarme rapporterer data en gang i døgnet, så det vil dessverre ikke lenger være mulig å sjekke time for time slik som før.
Hvis du ikke har brukt kundeportalen før, må du først registrere deg på selve portalen. Klikk på registreringslinken, og fyll ut skjemaet. Du må ha en tidligere regning foran deg når du registrere deg, på denne finner du ditt kundenummer, OG PIN koden det spørres om (Se nederst på første siden av regningen, like under søylediagrammet med forbruksoversikten).
Faktura for de første to månedene av 2018 vil komme i løpet av kort tid. Det er viktig at du sjekker at den ser riktig ut. Fra og med avregningen for 1. mars 2018 vil energiregningen komme månedlig og ikke lenger hver annen måned. BKK Energitjenster skal lage et informasjonnskriv med forklaring på det nye systemet. Dette vil bli distribuert til alle så snart jeg har mottatt det fra dem. Regner med at det vil skje i løpet av en ukes tid.
12. mars 2018 – Torbjørn Mohn – Styreleder