Varsling ved feil på heis!
Når en heis stopper opp, og ikke fungerer som den skal, er det viktig at vi i styret får beskjed. Jo raskere vi får melding, jo raskere kan vi få heisen i orden igjen. Jeg får av og til henvendelser om at en heis har stått med feil i flere dager, uten at noen har reagert.
Jeg sjekker ikke heisene daglig, så hvis de skal holdes i kontinuerlig drift er vi 100% avhengig av rask tilbakemelding fra dere. Med melding til styreleder, vil vi normalt kunne få en heis i drift igjen i løpet av samme arbeidsdag.
Hvis jeg får melding om at en heis står, vil jeg merke den med melding i hovedetasjen (plan 1). Så hvis en heis står, og det ikke henger lapp om det på den, har jeg ikke fått melding, Du bør da snarest mulig gi beskjed, enten ved å ringe styreleder, eller sende en SMS.
Uten slik tilbakemelding, vil vi kunne risikere at feilen ikke oppdages før vaktmester oppdager det, og de er jo her bare hver onsdag vanligvis.
Så oppfordringen er; kontakt meg snarest mulig ved feil, slik at det kan bli ordnet opp snarest mulig!
(Heisen i hus 4 som jeg fikk vite om i dag hadde stått noen dager, ble fikset inne 3 timer fra jeg fikk beskjeden!)
16. august 2018 – Torbjørn Mohn – Styreleder