Internetlinjen var borte i morgentimene i dag.
Canal Digital hadde i natt et “uhell” som førte til at internet linjen vår (og til nesten hele sentrum av Bergen) falt ut. I forbindelse med et planlagt vedlikehold, var det noe som gikk galt og linjen vår var borte fra ca kl 04:00 til kl 11:00 i natt/dag.
De av dere som meldte fra til Canal Digital, og som ville benytte dere av “alltid på nett” garentien, har fått tilsendt en 15GB 4G datapakke (betinger at dere har Telenor mobilabonnement).
I tillegg vil de av dere som betaler ekstra for internetlinjen (gjelder deg som betaler for høyere hastighet enn fellesavtalen), vil få halvert prisen for en måned på neste faktura. Du må imidlertid selv melde fra til Canal Digital for å få dette.
Lurer du på noe i denne forbindelse, kan du kontakte Canal Digitals kundeservice på tlf 915 06 090.
27. august 2018 – Torbjørn Mohn – Styreleder