Utskifting av KabelTV dekoder – påminnelse!
Jeg minner om at det er viktig å gjøre byttet av utstyr snarest mulig. Det gamle utstyret vil slutte å funger i løpet av september, og da vil du miste både TV signaler og bredbånd dersom det gamle utstyret ikke er erstattet.
Det er derfor viktig at du henter utstyret som er sendt via Posten (Hentes på BUNNPRIS Møllendalsveien), og gjør byttet umiddelbart. Det er ikke lurt å utsette det!
Har du mot formodning IKKE mottatt utstyret/hentemelding via Posten, må du snarest mulig kontakte styreleder, slik at vi kan få sjekket opp hvor utstyret ditt befinner seg. Det skal være sendt ut til alle andelseierne 15. august, og ankom utleveringssted 17/18 august. Uavhentet utstyr på Posten, returneres automatisk Telenor etter 14 dager!
Til dere som har bedt om hjelp til installering, dere blir kontaktet av tekniker slik at det kan avtales tidspunkt. De er begynt på jobben, og har gjort unna noen få, men de klager over at mange ikke tar telefonen når de ringer for å avtale. Da blir det vanskelig å få gjort jobben. De har som mål å få gjort de fleste installasjonene innen neste uke.
De aller fleste installasjonene så langt, har gått greit. Noe knirk har det dessverre vært, men det har alltid løst seg til slutt.
Husk å levere det gamle utstyret til styreleder som informert tidligere.
25. august 2022 – Torbjørn Mohn – Styreleder