Regning på ekstra poengpakke fra Telenor?
Telenor sender i disse dager ut regning på ekstratjenestene de leverer til de av oss som kjøper ekstra kanalpakker og båndbredde. Jeg får henvedelser fra andelseiere, som ikke har fått med seg informasjonen Telenor sendte ut i slutten av mai vedrørende prisøkning på TV2Play fra 1. august. Se kopi av teksten som alle har fått (på oppgitt epostadresse i systemene til Telenor), under her. Hvis du ikke har justert kanalvalget ditt, og har for lite poeng til overs, vil du få regning på en poengpakke fra 1. august av. For å unngå flere regninger på poengpakker, må du snarest justere kanalvalget ditt, slik at du kommer innenfor de 120 poengene som følger med fellesabonnementet. Klikk på bildet under her, og gjør som det står beskrevet hvis du ikke allerede har gjort det.
Hvis du har spørsmål rundt dette, vær snill å ikke kontakte styreleder, men ring til Telenor sin kundetelefon på 915 09000 så hjelper de deg.
29. august 2024 – Torbjørn Mohn – Styreleder