Bossug-problemet er løst

For ordens skyld; Bossug-tanken ble tømt i går kveld (like etter at jeg hadde publisert nyheten om full tank).

Bossug-anlegget er derfor i full drift igjen.

14. januar 2025 – Torbjørn Mohn – Styreleder

Dette innlegget ble publisert i Fra styret. Bokmerk permalenken.