Nedstenging av fjernvarmen!

Vi har fått melding fra varmeleverandøren vår (Norsk Energi) om at de på grunn av omlegginger i fjernvarmenettet vil stenge av fjernvarmen natt til fredag 07.04.2017 mellom kl. 00.00 til 04.00.

Dette betyr i praksis for oss at det i denne perioden ikke vil bli varmt tappevann, og heller ikke varme i radiatorene.

Leverandøren beklager ulempene det medfører.

5. april 2017 – Torbjørn Mohn – Styreleder

 

Dette innlegget ble publisert i Fjernvarmeanlegg, Fra styret. Bokmerk permalenken.