Heisen i hus 1 i ustand.

Scanheis har vært her i dag og sett på heisen i hus 1. Det er dessverre oppståtte en feil i selve heisemekanismen i tillegg til problemene med dørene.

De klarte dessverre ikke å utbedre dette i løpet av fredagen, så heisen blir dessverre stående til over helgen før vi kan få den i drift igjen.

8. september 2017 – Torbjørn Mohn – Styreleder

Dette innlegget ble publisert i Fra styret. Bokmerk permalenken.