Ny feil på heisen i hus 1.

Det er dessverre oppstått en ny feil på heisen i hus 1. Løftekablene må skiftes, og det er en komplisert og tidkrevende prosess. Nye kabler må skaffes, noe som viser seg å ta mer tid enn forutsett.

Scanheis har lovet å komme torsdag morgen og da er det håp om at heisen vil være i drift igjen i løpet av dagen.

13. september 2017 – Torbjørn Mohn – Styreleder

Oppdatering 14. september:

Heisen ble i ettermiddag ferdig reparert og er nå i full drift igjen. Det gjenstår en liten opprydningsjobb i sjakten, og dette vil bli ordnet i løpet av en times tid fredag morgen. Men heisen kan nå brukes igjen.

 

Dette innlegget ble publisert i Fra styret, HMS. Bokmerk permalenken.