Energimålerne er i dag i drift.

BKK Energimåling har i dag fått koblet opp alle energimålerne vi har montert de siste 2 ukene. Samtlige sensorer sender nå signaler til datasystemet, og full avregning på uttak av varmt tappevann og radiatorvarme vil sannsynligvis være i drift fra 1. februar 2018.

Det blir en del endringer i avregningen fra nå av. Det vil bli sendt regning månedlig, og A-konto beløpet vi da falle bort. Det vil bli gitt mer informasjon om detaljene her når vi har fått alt i skikkelig gjenge.

Har du spørmål, kontakt styreleder.

30. januar 2018 – Torbjørn Mohn – Styreleder

Dette innlegget ble publisert i Fjernvarmeanlegg, Fra styret, Tappevannsanlegget. Bokmerk permalenken.