Garasjen ferdig rengjort.

Rengjøringen i garasjen er nå ferdig. Ca 40 kg. sand/støv er fjernet!

Denne gangen klarte vi faktisk å få ut alle bilene, så takk til dere alle sammen for at dere bidro på denne måten. Det er så mye enklere å få jobben gjort når alle bilene er borte.

Garasjen kan nå tas i bruk igjen.

9 mai 2018 – Torbjørn Mohn – Styreleder

Dette innlegget ble publisert i Miljø, Parkering. Bokmerk permalenken.