Det er rapportert problemer med at dørene ikke åpner seg når heisen stopper på garasjeplanet. Scanheis er kontaktet, og en servicemann er på vei. Regner med at vi får dette i orden i løpet av dagen.
Redigert: Feilen på døren som ikke åpnet seg skikkelig på plan 0 er reparert, MEN det er oppstått en ny feil på bryterpanelet inne i heisen. Den kan dessverre nå ikke kjøre NED til kjellerplanet (00). Du kan ta heisen OPP fra plan 00, men altså ikke kjøre ned dit med 00-knappen i heisen. Denne feilen blir ikke rettet før over helgen tidlig i neste uke.
Heisen ellers fungerer som den skal.
7. desember 2018 – Torbjørn Mohn – Styreleder