Problemer med varmtvannet!

Det har i natt oppstått en lekkasje på varmtvannsystemet vårt, og vi må ha en rørlegger til å fikse det. Lekkasjen er i teknisk rom, og er foreløpig ikke så stor at vi må stenge varmtvannet. Men dersom det skulle bli verre i løpet av dagen, KAN det hende vi må gjør det.

Rørlegger kommer uansett i morgen tidlig (27. desember), og da vil varmtvannet bli stengt av mens lekkasjen utbedres.

Kaldtvannet er ikke berørt.

26. desember 2018 – Torbjørn Mohn – Styreleder

Dette innlegget ble publisert i Fra styret, Tappevannsanlegget. Bokmerk permalenken.