Redusert fremkommelighet ved garasjeinnkjørselen onsdag.

Onsdag 27. februar skal det graves et hull i gaten like ved innkjørselen til garasjen. BKK Nett skal prøve å finne igjen en kabelgrøft som er lagt under hele eiendommen vår før byggene ble oppført. Hvis alt går etter planen skal det senere i vår strekkes noen nye strømkabler til våre naboer lenger nede i gaten i denne kabelgrøften i forbindelse med Bybaneutbyggingen.

Arbeidene onsdag vil foregå mellom kl 09:00 og 14:00, og entrepren som skal gjøre arbeidene sier at det ikke vil bli sperret for inn/utkjøring, MEN at det kan bli noen korte stopp. Hullet de graver vil bli dekket med en stålplate når de er ferdige for dagen.

Det KAN være lurt å beregne noen minutter ekstra på inn/utkjøring av garasjen denne dagen.

Håper ikke det skal by på for store problemer akkurat denne dagen. Vi vil nok måtte finne oss i mye større utfordringer de neste par årene i Fløenbakken. Det er ikke småtterier som skal skje her, og vi vil måtte finne oss i mye ubehagelig anleggsvirksomhet i tiden fremover.

21. februar 2019 – Torbjørn Mohn – Styreleder

Dette innlegget ble publisert i Bybaneutbyggingen, Fra styret. Bokmerk permalenken.