Utkopling av vannvarmen igjen.

BKK ble dessverre ikke helt ferdig med arbeidene forrige gang de var her, og kommer derfor igjen for å gjøre seg helt ferdig. Varmtvannet og radiatorvarmen vil være borte mens arbeidene pågår.

Utkoplingen vil skje:

Tirsdag 28. januar kl. 09:00 til ca. kl. 13:00

Det er sannsynlig at arbeidet KAN bli ferdig før, men de kan dessverre ikke love noe.

BKK beklager ulempene dette medfører for oss som kunde, og har lovet å gjøre sitt ytterste for at utkoplingstiden skal bli kortest mulig.

Husk at vannet kan komme tilbake helt uanmeldt, så ikke la kraner stå åpne under utkoplingen.

24. januar 2020 – Torbjørn Mohn – Styreleder

Dette innlegget ble publisert i Fjernvarmeanlegg, Fra styret. Bokmerk permalenken.