Månedlig arkiv: april 2020

Digitalt årsmøte erstatter Generalforsamling i 2020.

På grunn av den pågående COVID-19 pandemien, vil vi i år ikke kunne avholde ordinær generalforsamling. I stedet vil det bli tilrettelagt for et digitalt årsmøte (på internett). På dette «møtet» vil vi kunne gjennomføre alle standard lovpålagte møtesaker, som … Les videre

Skrevet i Fra styret | Kommentarer er skrudd av for Digitalt årsmøte erstatter Generalforsamling i 2020.

Maling av svalgangene fortsetter.

KTV fortsetter med maling av søyler og himlinger på svalgangene torsdag og fredag (16. og 17. april). Vi starter med hus 2 torsdag og fortsetter deretter med hus 1. Det skal også males noen vegger på hus 4, men det … Les videre

Skrevet i Fra styret, Vedlikehold | Kommentarer er skrudd av for Maling av svalgangene fortsetter.

Generalforsamlingen 2020.

Jeg får en del spørsmål vedrørende generalforsamlingen som var planlagt til 5. mai. Denne må vi nok utsette til høsten. Det jobbes fra Vestbo og NBBL sin side med å finne en løsning på de regnskapsmessige utfordringene vi får, da … Les videre

Skrevet i Fra styret | Kommentarer er skrudd av for Generalforsamlingen 2020.

Må vi avvikle plastinnsamlingen?

Vi må bli bedre på ordningen rundt oppsamling av returplast i garasjen. Det kastes dessverre for mye der, som ikke er plastreturavfall, og som BIR derfor ikke tar med seg ved henting. Det er ikke mening i at styret skal … Les videre

Skrevet i Fra styret, Miljø | Kommentarer er skrudd av for Må vi avvikle plastinnsamlingen?