Fjernvarmeanlegget utbedret

Vi har i dag hatt rørlegger her som har utbedret feilen vi har hatt på fjernvameanlegget. Varmen til radiatorene er planlagt påslått igjen i begynnelsen av august. Vi velger å ikke gjøre dette før, da det sparer oss for store beløp i redusert varmetap i anlegget.

28. juni 2022 – Torbjørn Mohn – Styreleder

Dette innlegget ble publisert i Fjernvarmeanlegg, Fra styret. Bokmerk permalenken.