Elbil ladesystemet i drift igjen.

Internettlinjen til Zaptec ladesystemet er i drift igjen, så nå er fungerer anlegget som det skal.

Telenor har gjort noen endringer i distribusjonsnettet i natt, og dette førte til at signalnivået inn på systemet her ble for høyt for Telenor-modemet. Jeg regner med at det nå er stabilt, men skal følge med litt ekstra de neste timene.

14. mars 2024 – Torbjørn Mohn

 

Dette innlegget ble publisert i Elbil ladeanlegg. Bokmerk permalenken.