Utskifting av ventilasjonsanlegget i bodseksjonen.

Vi startet i dag utskiftingen av ventilasjonsanlegget i bodseksjonene under hus 4. Det gamle ventilasjonsanlegget her var/er utslitt etter 18 års kontinuerlig drift. Samtlige vifter og styreenheter skal skiftes ut med nytt.

Vi ble ferdige med den nederste etasjen (Plan 00) i dag, og fortsetter med etasjen over (plan 0) etter sommerferien en gang i slutten av oktober.

4. juli 2024 – Torbjørn Mohn – Styreleder

 

 

Dette innlegget ble publisert i Fra styret, Ventilasjon. Bokmerk permalenken.