Den nye avregningsordningen for elbil på plass.

Lyse Energiservice skal etter 1. juni 2025 ikke lenger avregne strømforbruk til elbil ladeanlegget. Tjenesten er nå overtatt av Flexibility. Avregningen for strømforbruk i mai 2025 blir den siste fra Lyse Energiservice. Den kommer sannsynligvis i løpet av juni.

Alle som har aktiv ladeboks har fått detaljert informasjon i postkassen i dag. Jeg ber alle som har fått dette om å lese nøye gjennom det, og kontakte meg om det er noe dere lurer på. Det er viktig at vi får beskjed snarest mulig om det er brukt feil epostadresse i dette skrivet.

Alle som har aktiv ladeboks vil bli kontaktet direkte pr epost av Flexibility så snart alt er klart.

3. juni 2025 – Torbjørn Mohn – Styreleder

 

Dette innlegget ble publisert i Fra styret. Bokmerk permalenken.