Månedlig arkiv: desember 2025

Kamerasystem i garasjeanlegget.

  Det er nå montert sensorer i taket i parkeringsanlegget i plan 00. Disse sensorene er ikke satt i drift foreløpig, det skjer ikke før Sesam Sesam overtar for Apcoa 1. januar 2026. De skal da brukes til å registrere … Les videre

Skrevet i Fra styret, Parkering | Kommentarer er skrudd av for Kamerasystem i garasjeanlegget.

Betaling for elbil-ladingen.

Vi minner om at det månedlig må betales for bruk av ladeanlegget i garasjen. Flexibility sender ut epostvarsel med betalingsanmodning i begynnelsen av hver måned. I tillegg vises eventuell ubetalt faktura når du åpner Flexibility appen. Det er fremdeles manglende … Les videre

Skrevet i Elbil ladeanlegg, Fra styret, Økonomi | Kommentarer er skrudd av for Betaling for elbil-ladingen.

Informasjonsskriv 2025 utlevert.

Det årlige informasjonsskrivet er i dag distribuert i postkassene. Vi har også i år lagt opp skrivet på Min Side i Vestboportalen, slik at dere kan laste det ned hvis dere ønsker det. Dere finner det her: https://vestbo.bbl.no/minside/mittboligselskap/oppslag 14. desember … Les videre

Skrevet i Fra styret | Kommentarer er skrudd av for Informasjonsskriv 2025 utlevert.

Borestøy fra parkeringsanlegget.

I forbindelse med installering av nytt betalingssystem for parkeringen til Haukeland Parkering AS i kjelleren, skal det monteres en del kabler som medfører boring i betongtaket i plan 00. Dette vil dessverre føre til borestøy gjennom hele anlegget vårt. Det … Les videre

Skrevet i Fra styret, Parkering | Kommentarer er skrudd av for Borestøy fra parkeringsanlegget.