Borestøy fra parkeringsanlegget.

I forbindelse med installering av nytt betalingssystem for parkeringen til Haukeland Parkering AS i kjelleren, skal det monteres en del kabler som medfører boring i betongtaket i plan 00. Dette vil dessverre føre til borestøy gjennom hele anlegget vårt. Det vil bli verst i dag fredag 12. desember og mandag 15. mellom kl. 08:00 og 16:00. De regner med å være ferdig med den verste boringen i løpet av mandagen. I helgen skal det ikke være aktivitet der.

Vi kan bare beklage ulempen dette medfører for oss.

12. desember 2025 – Torbjørn Mohn – Styreleder

Dette innlegget ble publisert i Fra styret, Parkering. Bokmerk permalenken.