Kategoriarkiv: Bossug

Ny informasjonsside om Bossug.

Vi opplever igjen at Bossug og nedkast brukes feil, noe som fører til store kostnader til opprydding. Når anlegget brukes til både flasker og andre for store gjenstander, som presses inn i og blokkerer nedkastene og resten av anlegget, må … Les videre

Skrevet i Bossug, Fra styret | Kommentarer er skrudd av for Ny informasjonsside om Bossug.

Ny blokkering av bossuganlegget.

Vi har igjen (siste uken i juli) hatt ekstrakostnader med å løse opp en blokkering av bossuganlegget. Denne gangen kostet en stor pose med tekstiler oss 6000 kroner å få ordnet opp i! Det må igjen understrekes viktigheten av å … Les videre

Skrevet i Bossug | Kommentarer er skrudd av for Ny blokkering av bossuganlegget.

Informasjon om bossug.

BIR har bedt oss informere beboere om bruken av bossug anlegget. Det er en økende tendens til blokkering av anlegget, som oftest forårsaket av feil bruk. Slike blokkeringer er kostbart å rydde opp i, så det er viktig at alle … Les videre

Skrevet i Bossug, Fra styret | Kommentarer er skrudd av for Informasjon om bossug.

Den røde julesekken fra BIR.

Vi har også i år alle mottatt den røde julesekken fra BIR i postkassen. Denne kan dere bare kaste TOM i plastreturen i kjelleren (eller gi den til noen utenfor borettslaget som kan ha bruk for den?), da vi ikke … Les videre

Skrevet i Bossug, Fra styret, Miljø | Kommentarer er skrudd av for Den røde julesekken fra BIR.

Bossuget i orden igjen.

Vi har hatt alvorlige problemer med bossuget. En fullstendig propp i anlegget etter at det tydeligvis har vært opprydding i en bod eller to, har gjort tømming umulig. For andre uke på rad ble det forrige tirsdag blokkering på grunn … Les videre

Skrevet i Bossug, Fra styret, Miljø | Kommentarer er skrudd av for Bossuget i orden igjen.

Flasker i søppelkassen på tunet.

Vaktmesteren vår klager over at det legges poser med tomme vinflasker i søppelkassen på tunet. Søppelkassen på tunet skal ikke brukes til slikt, men er ment å holde lekeplassen ryddig. Plassen brukes også av mange utenforstående, og tilbudet er ment … Les videre

Skrevet i Bossug, Miljø | Kommentarer er skrudd av for Flasker i søppelkassen på tunet.