-
Arkiv
- mai 2026
- april 2026
- mars 2026
- februar 2026
- januar 2026
- desember 2025
- november 2025
- oktober 2025
- september 2025
- august 2025
- juli 2025
- juni 2025
- mai 2025
- april 2025
- mars 2025
- februar 2025
- januar 2025
- desember 2024
- november 2024
- oktober 2024
- september 2024
- august 2024
- juli 2024
- juni 2024
- mai 2024
- april 2024
- mars 2024
- februar 2024
- januar 2024
- desember 2023
- november 2023
- oktober 2023
- september 2023
- august 2023
- juni 2023
- mai 2023
- april 2023
- mars 2023
- februar 2023
- januar 2023
- desember 2022
- oktober 2022
- august 2022
- juli 2022
- juni 2022
- mai 2022
- april 2022
- mars 2022
- februar 2022
- desember 2021
- november 2021
- oktober 2021
- september 2021
- august 2021
- juni 2021
- mai 2021
- april 2021
- mars 2021
- februar 2021
- desember 2020
- november 2020
- oktober 2020
- september 2020
- august 2020
- juli 2020
- juni 2020
- mai 2020
- april 2020
- mars 2020
- februar 2020
- januar 2020
- desember 2019
- november 2019
- september 2019
- august 2019
- juni 2019
- mai 2019
- april 2019
- mars 2019
- februar 2019
- januar 2019
- desember 2018
- november 2018
- oktober 2018
- september 2018
- august 2018
- juli 2018
- juni 2018
- mai 2018
- april 2018
- mars 2018
- februar 2018
- januar 2018
- desember 2017
- november 2017
- oktober 2017
- september 2017
- august 2017
- juni 2017
- mai 2017
- april 2017
- mars 2017
- februar 2017
- januar 2017
- desember 2016
- november 2016
- oktober 2016
- september 2016
- februar 2013
- november 2010
- august 2007
- juni 2007
- mai 2007
-
Meta
Kategoriarkiv: Elbil ladeanlegg
Norgespris på elbilladingen.
Nå har vi Norgespris på strømmen til elbilladeanlegget. Det vil si at vi nå får fast pris på strømmen fra og med avregningen for lading utført i april. Med Norgespris blir det da kun besparelser på smartlading i helg og … Les videre
Skrevet i Elbil ladeanlegg, Fra styret, Parkering
Kommentarer er skrudd av for Norgespris på elbilladingen.
Betaling for elbil-ladingen.
Vi minner om at det månedlig må betales for bruk av ladeanlegget i garasjen. Flexibility sender ut epostvarsel med betalingsanmodning i begynnelsen av hver måned. I tillegg vises eventuell ubetalt faktura når du åpner Flexibility appen. Det er fremdeles manglende … Les videre
Skrevet i Elbil ladeanlegg, Fra styret, Økonomi
Kommentarer er skrudd av for Betaling for elbil-ladingen.
Norgespris på fjernvarmen
Styret har diskutert og kommet frem til at det kan være gunstig for laget å ha Norgespris på fjernvarmen. Vi har derfor bestilt dette fra 1. desember 2025 – 31 desember 2026. Du kan lese mer om, denne ordningen på … Les videre
Skrevet i Elbil ladeanlegg, Fjernvarmeanlegg, Fra styret
Kommentarer er skrudd av for Norgespris på fjernvarmen
Oppdatering om elbil ladeanlegget.
Flexibility overtar nå helt kontrollen med avregning og styringen av selve ladingen i elbil ladeanlegget vårt. Det vil si at de alene tar seg av all innkreving av betaling, samt all styring av energifordelingen i anlegget. Alle systemene er nøye … Les videre
Skrevet i Elbil ladeanlegg, Fra styret
Kommentarer er skrudd av for Oppdatering om elbil ladeanlegget.
Elbilladesystemet fungerer ikke uten internett.
Zaptec anlegget er avhengig av en stabil internettforbindelse for å kunne fordele strømmen. Så lenge internettlinjen vår er nede er det derfor ikke mulig å få ladet i anlegget. Det er dessverre ikke oppgitt noe rettetid fra Telenor, så vi … Les videre
Skrevet i Elbil ladeanlegg, Fra styret, Internet
Kommentarer er skrudd av for Elbilladesystemet fungerer ikke uten internett.
Smartlading av elbil?
Etter at Fleksibility overtok avregningen av Zaptec ladekontaktene, er det oppstått litt uklarheter rundt begrepet smartlading. Flexibility tilbyr dette i appen, og det er en del som har slått dette på uten å helt være klar over hva det innebærer. … Les videre
Skrevet i Elbil ladeanlegg
Kommentarer er skrudd av for Smartlading av elbil?
Ny avregningstjeneste for elbil-ladingen på plass.
Lyse Energiservice sender i disse dager ut avregning for fjernvarme og elbil-lading for mai måned. Som alle dere som har aktive Zaptec ladebokser i garasjen er informert om, vil avregningen for brukt ladestrøm fra og med 1. juni bli gjort … Les videre
Skrevet i Elbil ladeanlegg, Fra styret
Kommentarer er skrudd av for Ny avregningstjeneste for elbil-ladingen på plass.